قوانین بازگشت کالای رزمال
توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقهای، بستهبندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد.
برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:
* کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.
* برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بستهبندی اصلی خود الزامی است.
* در صورتی که کالا دارای گارانتی باشد، کارت گارانتی، لیبل گارانتی - در مواردی که بهجای کارت لیبل دارند-و اقلام همراه کالا باید به همراه کالای اصلی برگردانده شوند.
* لوازم آرایشی و بهداشتی که مستقیما با سلامت افراد در ارتباط هستند، شامل شرایط تعویض سلیقه ای دهروزه بازگشت نمیشوند (تنها در صورتی که مشکل این کالاها فیک بودن، مغایرت با اطلاعات درج شده در وبسایت، نزدیک به انقضا بودن تاریخ مصرف و یا پلمپ بودن کالا باشد امکان بازگشت در ده روز وجود دارد.)
* کالای فرش و دوچرخه برای تایید تعویض سلیقه ای و همینطور ایراد ظاهری باید نهایتا طی ۲۴ساعت اعلام شوند.
* کالای دستهبندی طلا و جواهرات صرفا در صورت مغایرت با مشخصات درج شده امکان مرجوعی داشته و امکان تعویض سلیقهای ندارند. همچنین اصالت کالا باید ابتدا توسط فروشنده تایید شود.
* قطعات کامپیوتری اینترنال امکان تعویض سلیقهای نداشته و صرفا به دلیل مغایرت با مشخصات درج شده در جدول مشخصات کالا امکان مرجوعی دارند.
* کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) میبینند، شامل رویههای مرجوعی رزمال نمیشوند.
* کالاهای دسته پوشاک تنها در صورتی قابلیت مرجوعی سلیقهای دارند که بدون بو، لکه و یا پارگی به رزمال تحویل داده شوند.
* در دسته پوشاک، لباسهای زیر امکان تعویض سلیقهای ندارند و تنها درصورت وجود ایراد ظاهری قابلبازگشت هستند.
* در دسته مواد غذایی، بازگشت کالا تنها درصورت مغایرت، کسری اقلام یا گذشتن تاریخ انقضا صورت میگیرد و درخواست مرجوعی باید تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش به پشتیبانی رزمال اعلام شود.
* کالاهای سوپرمارکتی که تاریخ انقضای کمی دارند (کمتر از هفت روز) امکان تعویض سلیقهای ندارند.
* کالاهای سوپرمارکتی باید درب منزل توسط مشتری بررسی شده و درصورت وجود کسری در اقلام سفارش، به مامور تحویل، اعلام شود.
* کالاهای دیجیتال مثل موبایل و لپتاپ نباید از پلمپ خارج شوند و حتی اگر روشن نشده باشند، درصورت بازشدن پلمپ قابلبازگشت نیستند. همچنین برای بازگشت این کالاها باید فرآیند تایید شماره سریال توسط رزمال و گارانتی محصول طی شود.
* درمورد کالاهای سیمکارتخورمثل گوشی و ساعت هوشمند، درصورت مواجهه با ایراد فنی ابتدا باید انتقال مالکیت را انجام داده و اکانتهای خود را Remove کنید. درخصوص ساعتهای هوشمند هم باید مراحل Unpair را انجام داده باشید.
* امکان تعویض سلیقهای کالاهای مربوط به گروه هنر و لوازمالتحریر، درصورت خارج شدن از شرینک نیز وجود دارد.
* ایراد فنی یا ظاهری کالاهایی که نیاز به نصاب گارانتی دارند، حتما باید توسط نصاب در سربرگ گارانتی ثبت و مستندات به تیم پشتیبانی رزمال ارائه شود.