سوالات متداول
اگر سوالی درباره سفارشم داشته باشم، چطور میتوانم آن را پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، رزمال از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت آنلاین پاسخگوی سوالات شما درباره وضعیت سفارش، مراحل ارسال، رویه مرجوعی و… است.
شماره تماس با پشتیبانی: 09029292995
ایمیل رزمال : rozmall@info.com
بعد از نهایی شدن سفارش، کالاها چه زمانی به دستم میرسند؟
وقتی مقصد، شهرهایی غیر از کرج باشد، سفارشها از طریق پست، ۲ تا ۵ روز کاری بعد از پردازش رزمال به دست شما میرسند.
همچنین زمان تحویل کالاهای سنگین و فوقسنگین توسط باربری محاسبه شده و طی ۳ تا ۵ روز کاری بعد از پردازش رزمال به دست شما میرسند.
چطور میتوانم تاخیر در تحویل سفارش را پیگیری کنم؟
اگر کالا در زمان مشخصشده، به شما تحویل داده نشد، از طریق تماس تلفنی، ایمیل و چت آنلاین، پشتیبانی رزمال را در جریان قرار دهید تا پیگیریهای لازم انجام شود.
شماره تماس با پشتیبانی: 09029292995
اگر از خریدم منصرف شوم، امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، امکان انصراف از خرید در تمام مراحل از ابتدای ثبت سفارش تا زمان تحویل به مشتری وجود دارد. اما اگر کالا به دست شما رسید و از خریدتان منصرف شدید، طی هفت روز فرصت اعلام انصراف از خرید دارید که باید در این مورد در نظر داشته باشید هیچگونه دخلوتصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک صورت نگیرد. چنین مواردی امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن الزامی است.
کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.
آیا میتوانم بعد از پرداخت، آدرس خود را تغییر دهم؟
پس از ثبت سفارش و قبل از خروج مرسوله از مرکز پردازش رزمال این امکان وجود خواهد داشت. برای این کار با همکاران مرکز تماس رزمال ارتباط برقرار کرده و آدرستان را تغییر دهید.
میتوانم بعد از پرداخت، به اقلام سبد خرید خود اضافه کنم؟
آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای من وجود دارد؟
بله در صفحه پروفایل شما قسمتی با نام «سوابق خرید» وجود دارد که با وارد شدن به این قسمت، میتوانید جزئیات خریدهای پیشین خود از رزمال را ببینید.
آیا رزمال برای سفارش من صورتحساب فیزیکی ارسال میکند؟
خیر، با هدف کمک به حفظ محیط زیست و مصرف کمتر کاغذ، در رزمال صورتحساب فیزیکی صادر نمیشود. شما میتوانید صورتحساب سفارشتان را به صورت آنلاین در حساب کاربری خود ببینید.
اگر هنگام تحویل سفارش در محل حضور نداشته باشم یا آدرس به اشتباه ثبت شده باشد، چه اتفاقی میافتد؟
تا چه مدت بعد از تحویل سفارش، میتوانم مشکلات سفارشم را به پشتیبانی اعلام کنم؟
اگر به هرگونه مشکلی با کالای دریافتی برخوردید، در سریعترین زمان با پشتیبانی رزمال تماس بگیرید. ایراد ظاهری یا کسری اقلام همراه کالای خریداریشده، باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت گزارش شود و ایرادهای فنی، شامل سرویس ضمانت هفت روزه بازگشت کالا هستند.